ErsBegAs Kızlar neler aldınız? Neler işinize yaradı? Rocs macun ve fırça aldım şimdilik Rahatlatıcı dentigel varmış memnun musunuz? Bu dönemde rahatlatsın diye başka ne yaptınız?
ErsBegAs [silindi] bu tetagili kesin alıyorumm QueenBahar_ bebeklerim__ Baklavaseverim oy bebeğim benim kıyamammm
Baklavaseverim ErsBegAs Diş için hiç bir şey fayda etmedi biz de ya ben artık vermeyi kullanmayı kestim tetagil toz falan da aldım bana mısın demiyor üst önler alt yanlar gelmiş zorluyor baya bizi de
Baklavaseverim ErsBegAs Yeni uyudu valla toz tetagil verdim alt dişlerden sonra toz öneriyorlarmış rahatladı hafif hala mırıldanıyor uykusunda ağlıyor
aselinannesi38_ ErsBegAs canım bu macunlar bebeğin ileride dişlerinde çürük oluşturuyor diyor bazı doktorlar tavsiyede etmiyor
myangelson ErsBegAs bizde diş yok hala o yüzden öneride bulunamayacagim 😂😂 Ama diş macunu önerilmiyor diye biliyorum emin değilim tabi. Sadece fırça ile fırçalamak lazımmış ilk zamanlar. Diş çıkmadığı için sormadım doktora hiç 😂😂
myangelson ErsBegAs bazı doktorlar 12 aya kadar bazıları 18 aya kadar normal sayıyormus. Benim eşim de 10 aylık çıkartmış babaya çekti sanırım 😄