zozanasil Kızlar benim ikinci hamileliliğim 2 sene önce boş gebelik yaşadım 4 sene sonra doğum yapmış olucam 7 hafta da kalp atışı duyulurmu sizce ilkinde 9 haftalıktı gitmiştim fikrinizi almak istiyorum 🥰
Beyazpapatya135 Ben de önce dış gebelik tehlikesi yaşadım ama çok şükür 7. Haftada kalp atışını duydum. Gidin bence 👍🏻