seymaaa393_ Normal dogum sonrası kprse takmayı kaçıncı günden sonra öneriyolar Ve sezeryan olma ihtimaline karşıda sezeryan sonrası ne zaman öneriyolar detaylı kesin bilgisi olan
Jrnfudjrjr seymaaa393_ sezeryan oldum doktorum 24 saatin dolunca tak dedi. İyiki de takmışım sarkan göbeğimi yukarı çekti
Mavisss12 Jrnfudjrjr bende sezeryan olacağım hangi konseyi kullanıuosunuz bende alacağım. 23 ocağa kadar