hanifeali zor bir karar olduğu için yönlendirip kimse sorumluluk almak istemiyor sanırım. Enfeksiyonun yayılması daha sağlıksız olur gibi geliyor bana. Çünkü kimse kana geçmiş bir enfeksiyon olsun istemiyor. Yani crp ye bakılıp yüksek çıkan kim varsa antibiyotiğe başlanıyor hep okuduğum kadarıyla. uzman olmadığım için bir şey söylemek doğru değil. Ama siz iyi bir doktora danışın yine.