Ftmn123- Kızlar saat 14:31 de awoks erken gebelik testi yaptım da sonuca bakmaya geldim 15:00 da silik çizgi vardıda ilk 10 dakika da bir şey yoktu ya sizce olabilir mi?anca ben görebiliyorum çok çok silikde
sibellioo Testlere ilk 10 dk içinde bakmak lazım sonrası geçersiz diye biliyorum testlerin üstündede yazar
Ftmn123- barbies Kız bu 2.de 5 dakika da çıktı az idrar olduğu için idrarı teste damlattımda bir şey olurmuki
mrvrm Ftmn123- ben de dün yapmıştım. Bundan daha silik sanki. Sizin biraz daha belirgin. Bence vardır 😍
yesimcsn Ftmn123- üçüncüyü de yap hangisi cıkarsa onu baz alırsın şimdilik yapılabilecek olan bu gibi