2prensesannesiiii kızımda 2 hafta geç döllenme olmuştu 3 4 hafta geç döllenme olabilir mi yaşayan var mı mesela döngüsünün 56 57 58 59 60 günlerinde gebeliğini yeni öğrenen var mıdır 2 gün lekem geldi pembe dahası olmadı test yaptım hormon beta pazartesi çıkacak
glnzkrkmz 2prensesannesiiii merhaba benim geç döllenme oldu ve 10 gün gecikmeyle kan verip beta 53 çıktı
bebegimle_ben 2prensesannesiiii yumurtlama gununu nasil hesapluyorsunuz carlbleu ovulasyon testiyle yada normal onsuz ben bugun adet oldum hangi gun iliski onerilir gun ara gun ara diyorlar yardimizi beklerim tesekurler
nuryldrm1 Benim de adetim gecikti beş gün sonrasında kahverengi ve açık pembe leke geldi şimdiyse kırmızıya döndü ama adet kadar yoğun değilim
nuryldrm1 2prensesannesiiii ilk gün gecikince yaptım negatif cıktı çarşamba da hastaneye gidecegim bakalım ne olur sonuç
pembeortakoy Her zaman düzenli 28-29günde olan biri olarak döngümün 56. Günündeyim bu sorunuzun cevabını ben de merak ediyorum
bebegimle_ben pembeortakoy merhaba benimde 28 dongum var kasim sonu hamile kalma yuksek sansimdi 9 aralikta pembe akintili leke geldi kesildi 14 aralikta adet olcaktim olmadim test yaptim hep negatif 29 aralikta yaptim yine negatif belirti yada test cikardi demi ayin sonuna kadar hep negatifti normalde cikmasi lazim hala adet olmadim stresten diyorlar bakalim gecen ayda 5 gun gecikti adetim sitress cok etken
2prensesannesiiii pembeortakoy ben 45. günü falan test yaptım döngümün negatif çıktı gecikmemin 1. günü de kan vermiştim negatif çıktı şuan 61. döngüdeyim 59. günü ve 60. günü lekem geldi akıntıyla beraber soluk pembe onun dişinda başka bişey gelmedi pazartesi randevum var
2prensesannesiiii glnzkrkmz ben de kızımda yaşadım 10 gün gecikmemde 100 degerle öğrenmiştimdrlar 2 hafta geç döllenme olmuş dediler ama fazlası oluyor mu acaba 3 4 hafta geç döllenme olabilir mi acaba
Elisa0110 2prensesannesiiii oluyo bnm de 9 haftalıkken ultrason da 6 haftalık demişti 3 hafta gerideydi. Geç döllenme dedi doktor
nuryldrm1 glnzkrkmz geç döllenme olunca farklı belirtiler gösterdi mi reglnz ne kadar gecikti yada regl gördünüz mi
2prensesannesiiii Elisa0110 maşallah 2 hafta geç döllenmeyi yaşadım şimdide 3 hafta mı acaba 😅 bişey soracağım döngünüzün ya da gecikmenizin kaçıncı günü öğrendiniz ve kaç değerle öğrendiniz acaba bilgi verir misiniz randevum yarın hayırlısı olsun kötü bişeyim yoktur inşallah ver yerleşme kanaması yaşadınız mı yaşadıysanız döngünüzün kaçıncı günü leke geldi🙏🏻
Elisa0110 2prensesannesiiii bende pcos var düzensiz oluyor zaten. regl 7 gün gecikmişti öğrendim beta 280 gibi birşwydi ama keseyi hemen görememiştik