ilkiminannesi evet canım malesef, kul plan yaparken kader gülermiş 🙏 Allah’a güveniyorum en hayırlısını o bilir. Ben yumurtam fazla, yaşta genç çok fazla embriyo olur daha öncede kimyasal geçmişin olduğu için pgt yaptırsak mı yaptırmasak mı diye düşünürken elimde bir tane bile embriyo yok 🙏🥹 iki kere opu oldum bir de yumurta çıkmayınca çatlatma iğnesi değiştirildi iki gün sonra tekrar oldum… süreç beni çok yıprattı birkaç ay doğal takviyelerle destek alıp yaza tekrar başlarım bakalım…