Esramerym Geçmiş olsun. Ben de aynı durumdayım. Ateşiniz var mı? Ateşiniz yoksa ilaç almadan iyileşebilirsiniz. Ben doktora gitmek istemiyorum çünkü gidersem illaki ilaç yazacak ama 3.trimesterde ilaç kullanımı önemli. Çok gerekmedikçe ( Ateş, geçmeyen enfeksiyon vs) kullanılması tavsiye edilmiyor. Ben evde günde 2-3 defa tuzlu su ile gargara yapıyorum, 2-3 defa bir tatlı kaşığı balı ağzımda eritiyorum (boğaza çok iyi geliyor), ılık su içiyorum, fırında ayva pişirip yiyorum hem öksürüğe iyi hem de boğazı yumuşatıyor, bir bardak ıhlamur içiyorum, çorba içiyorum.baharatlı şeylerden uzak durun, zencefil olmaz. Bitki çayları da papatya ve ıhlamur günde 1 bardak (1 papatya 1 ıhlamur) içebilirsiniz. Ilık duş alın çok iyi geliyor. Pastil falan olmaz, doktora danışmadan ilaç almayın pastil bile olsa.