Beyzagzn benim bebeğimde kız canım 32+4 haftalığız dün doktora gittim 1950 gr 43 cm dedi şekerim yok ama yüksek tansiyonum var benimde ama doktor sağlığı gelişimi vs iyi güzel dedi yani bi sıkıntı yok seninde kilosu falan iyiymiş zaten doktorun sağlıklı diyosa çokta kafana takma daha kaç hafta var doğuma toparlar bide 11 kilo almışım