mry06 Arkadaslar 7 haftalık hamileyim.memurum.ama aşçı olarak isim çok ağır ve hep ayaktayım 3 haftadr raporluydum kanamam.oldu düşük riskim var bu süreci 12 haftaya kadar raporla geçirmek istiyorum devlet hastanesi vermiyor bu konuda fikri.olan vat mi
Fuunndaaa mry06 bende kamu persenoliyim tüp bebek transferi sonrası özel hastane heyet raporu vermişti devlet genelde vermiyor benim takibimi yapan doktor riskli süreci atlatana kadar verdi
mry06 Ankarada bildiğim özel hastaneler vermiyor hiç nasil ilerleyecegjm bilmiyorum artık hep tedirginim