Selamlar, benim de bir haftadır ağrım var. 21. Haftadayım. Yürürken otururken eğilirken bazen kolumu bir yere uzatırken bile batıyor. Magnezyum normalde almıyordum ona başladım ama fayda etmediğini, hamilelik boyunca sürdüğünü yazanlar gördüm :( çalışıyorum, bu şekilde nasıl işe gideceğim bilmiyorum. Adım atmak oturup kalkmak işkence gibi. Çalışırken bunu yaşayan var mı, ne yapabilirim acaba?