nur0633 Merhaba tıp fakültesinde doğum yapan oldu mu? süreç devlet hastanesindeki ya da Şehir hastanesindeki gibi mi ilerliyor? Doğum ücretleri ne kadar oluyor farklılık gösteriyor mu acaba?