Hiç hoş değil bu fiyatı bilerek ve hastanenin devlete az gösterdiğini bilerek tercih ediyoruz, hastane arada kalan parayı cebe atsın ya da emekçinin hakkını versin benim ilgilendirmez ben bunu bilerek gidiyorum sonuçta. Hiç ama hiç etik değil. Çok yanlış bir hareket