momm2026
Benim haziranda 12 haftalikken kızımın kalbi durdu. 11 de fetal dna vermiştik. Dediğiniz gibi bende tekrar ayni seyi yaşamak istemiyorum dedim. Tıbbı genetiğe gittik ilk gebelik normal bakmıyoruz dediler. Fetal dna size yol gösterir sonucunu bekleyin büyük ihtimal bebek hastaydı dedi genetik doktoru. Ne pıhtılaşma ne eşimle genetik test almadılar. 1 hafta sonra fetal dna sonucu geldi bebeğimiz sağlıkliymis geniş bir panel yaptırmıştik. Sonra ben niye o zaman diye iyice şüphe ettim özelde perinatolojiye gittik. Benden trombofili paneli ve afas antikor testi aldı. Sadece trombofili de 2 gen taşıyıcı geldi pıhtılaşma sayılmaz bunlar önemsiz dedi perinatoloji doktorumuz. Tekrar denemeye devam dedi 2 adet sonra ben hamile kaldım tedbir amaçlı kan sulandirici hap kullandım. Tiroit yükseldi Tiroit ilacı kullandım, progestan kullandım. İkiz gebelikti 2. Tek yumurta ikizleri 10. Hafta kontrole bir gittik ikisininde kalbi durmuş dünyam orda durdu.. Ben yine kürtaj oldum. Bu sefer romatolojiye gittik ana antikor ve lupus bakildi sonuçlar temiz. Genetige gittik tekrar ayni seyi yaşadık diye anlattık eşimle benden kan aldılar periferik kandan kromozom analizi diye geçiyor. Sonuçlar çıktı sağlıklı. En son doktorum birde rahime bakalım film cekelim dedi bugun onu çektirdik. Şükür bir şey çıkmadı. Tekrar hamile kalınca hap ve kan sulandirici iğne kullanacakmisim.
Rabbim yardımcımız olsun hepimizin inşallah