Merhaba, beta değerim 31 aralıkta 2937ydi, bugün bebeği görürüz ümidiyle ilk kez muayeneye gittik 5+4teyim vajinal ultrason ile bakıldı sadece kese var bebeği göremedik, doktorum normal olabileceğini söylese de bebeği görene kadar kesin konuşamayız çok küçük bir ihtimal de olsa her zaman vardır dedi . Aynı zamanda sol overda 11 mm boyutunda kist varmış bunu takip edeceğiz dedi. Her şeyi kafaya takan biriyim ve çok endişeliyim.benzer bir durum yaşayan var mı acaba