Hatice_15 Bugün gittim cuma günü tekrar çağırdı kabızlık sorunum yok ama bugün midem bulanıyor sanki ilk zamanlardaki gibi öğğ öğğ oluyor 😂😂
dgaon Benimde ishalim var güya doğum belirtisi bir türlü başlamadı sancılar. Karnım ağrıyor bugün sadece ama hala birşey yok