maviportakal_ Bumah ben her ay çekim yapıyorum konsept şeklinde ama tabii kendi çapımda öyle çok geniş çaplı bir şey değil işte kasım ayında sonbahar konsepti yapmıştım aralık ayında yılbaşı şimdi Ocak ayı için mesela kar temalı bir şeyler düşünüyorum
Bumah maviportakal_ bende kendi kendime yapiyorum😀kar bende dusundum ama kar yapcak hic biseyim yok😀 hayaletleri aldim onlarla ilgili bisey yapcam bebegide beziyle birakcam eline sopa vercem😀😀