kavalakurabiyesi aybalasmom teleffuz olarak zor bir isim ama dalga geçilecek değil ne diye dalga geçiliyor anlamadım evet biraz zor bir isim seçmişsiniz malesef ama kimsenşn dalga geçmesine izin vermeyin .
aybalasmom kavalakurabiyesi hayatta izin vermem. Adı güzel anlamı güzel, söyleyemeyenler için kızımın adından soğumam. Teşekkür ediyorum 🥰🥰
Leilani aybalasmom çook tatlı bir isim😍 bana zorda gelmedi yani bu ismi söyleyemeyen varsa bir kendini sorgulasın 😂
ebrudefnee aybalasmom 2 isimde güzel ama yan yana gelince biraz uzun ve zor oluyor gibi bide aybala ismide çok alışılmış bi isim değil ondan olabilir
aybalasmom ebrudefnee evet uzun gibi ama kızımın da seveceğine eminim. Koyma amaçlarım çok güzel, anlayınca öğrenince adına hayran olacak🥹
bebeklerim__ O degil dün omer ismine de o ne cok basit gibi bisey demişlerdi.cildirmislar dün jajsjwja had bildirincede suçlu olmuşsun. Pars köpek benzetmesi yazısını okuyunca aha dedim 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ @ErsBegAs
aybalasmom bebeklerim__ farklı isime zorlama diyorlar. Diğer isimlere basit mi demişler, daha şaşırılacak ne duyarım diyorum başka olay çıkıyor. Hele de Ömer
Dlrdgn aybalasmom koymuşsunuz zaten artık bunu tartışmanın ne gereği var 😁 keşke pişmanlığınız varsa karar aşamasında gözden geçirseydiniz
aybalasmom girlll kesinlikle öyle. Elimden gelse kendi ismimi de değiştireceğim. Sayılarımızın artması dileğiyle, ama burda gördüğüm kadarıyla öz Türkçe isimler çoğunluk🥰 aşırı mutlu ediyor beni