Ytugcek Merhabalar, 34+5 olduk, normal doğum istiyorum ama epidural istemiyorum.. epiduralsiz normal doğum yapan anneler var mı acaba? tavsiyeleriniz var mıdır
ozgeya Ytugcek ben epiduralsiz yaptım.Ağrı eşiğim yüksek olduğu için sancıları gerçek anlamda hissetmeye başladığımda zaten açıklığım 8-9 cme ulaşmıştı.gerek kalmadı epidurale.
seyma281015 Ytugcek Tansiyondan dolayı alındım düşünce de Doğum yaptırdılar. Kontrole gitmiştim sadece. Suyumu patlattıklarında sancılarım başladı 6 saatte doğurdum tamamen normal bi şekilde 👍🏻
Ytugcek Devlet hastanesindeki doktor da epiduralsiz önerdi, ama özelde ki doktorum ısrarla epidural tavsiye ediyorum dedi.. İnşallah epiduralsiz başarabilirim :)