Herkese merhabalar 6 haftalık gebeyim geçen hafta lekelenmem oldu kırmızı sonra kahverengiye döndü acile gittim doktor progestan verdi kullanıyorum ama bir haftadır lekelenme oluyor hala çok canım sıkılıyor bu durumdan hiç kurtulamıycakmışız gibi başına gelen var mı