dilan128_ Kizlar ben ayın 19 da ovitrelle iğnesi oldum 13. Günde test yaptim ALBi testi yaptim 10 dakika sonra çıktı baya ama hiç beriltim yok adet sancim var biraz sizce varımdır albi güvenilir bir test mi