nilefill Kızlar,cuma günü kan testi verdim sağlık ocağında vitamin değerlerim aynı gün çıktı.beta çıkmadı hafta sonu çıkan var mı sisteme e nabızda ?
orkidemm_ nilefill bazı merkezlerde çıkıyor bazı yerlerde çıkmıyor bizim burda cumartesi sabahı da sisteme düşüyor ama ben cuma verdiklerimde hep barkod aldım onunla akşama öğreniyorum