kartanesi___ gümüş kapak ben kullanmadım kız kardeşim kullandı memnun kaldı, otomatik ana kucağı kullanmadım manueller iş gördü otomatikler sallamaya alistiriyor sonra biraktirmasi var 😂 emzirme önlüğü muslin aldım çok işime yaradı her yerde rahatlıkla emzirdim ama muslin bir örtü atarakta aynı işi görebilirsiniz alistiktan sonra