Nasil rahatsaniz o sekilde uyuyun sorun yok sol sag donusumlu yatinca. Sola daha cok onem veriliyor cunku hem kalbinize tekrar kan tasiyan damar saga biraz daha yakin ve bobreklere biraz baski oluyor sag tarafa yatinca hem de plasentaya daha iyi oksijen ve kan akisi saglaniyor. Suan sirt ustu de uyuyabilirsiniz rahatsizlik vermiyorsa. Ama 28. den sonra mutlaka sag - sol donusumlu yatin. 🤍