hollyymollyy 4+5 de kese göründü, 4mm dedi doktorum. Her şey normal görünüyor değil mi?😊 iki kaybım var biraz stresliyimm.
250199 hollyymollyy daha net bir şey söylemek için çok küçük canım 2 hafta daha sabretmen lazım kalp atışı için inşallah allah gönlüne verir 🙏
hollyymollyy 250199 evet haftaya embriyo oluşmuş mu onu göreceğiz sonraki hafta da kalp atışı dedi doktorum, bu dönemler bizim için kritik dedii gerginim birazz🥲☺️
250199 hollyymollyy çok iyi anlıyorum seni o stresi hepimiz yaşadık halada yaşıyorum annelik duygusunu taşımak bile gerçekten çok zor sürekli stres altındayız🥹