ozgenurd çok geçmiş olsun umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız. Ben kötü bir tecrübe yaşamıştım ama doktorumun bana söylediğini söyleyeyim size ;
9 ay boyunca kanama yaşayıp sağlıkla çocuğunu kucağına alanda var, ben sana sağlıkla büyür yada büyüyemez diyemem dedi. Kanama alanı her zaman risktir,bazen bir süre sonra kanama yok oladabilir demişti..
yani siz doktorun dediği gibi önleminizi alın yatın bol bol dinlenin..