gunesada Kızlar 5 aylığım oğlum olacak Allah nasip ederse inşallah Alpay Yiğit ismi nasıl ısım onerınız varmı başka
neseyesil 11 yaşındaki oğlumun adı yavuz selim kızım var yüsra selin şimdide 24+2 haftalık erkek bebise hamileyim Zeyd Ali koyacaz nasip olursa ☺️
gunesada Aloska ya eski bır ısım degıl demı kimsede cok yaygın kullanılmaması da hoşuma gidiyor ısmı eşim sectı kırmak istemedim dusunuruz dedm ama Baska ısım ıstemıyor Alpay yıgıt ıkı sı birlikte guzel durıyormu kullanırkn tek mi kullanılr sncw
Aloska gunesada gayet güzel isim isterse tek kullanır ileride isterse ikisini bir kullanır bizde Metehan Noyan koyacağız hiç kimseyi dinleme çocuk senin 🥹🩷