Mrc58 Kızlar 37+2 günlüğüz ama bazen karnimdan ses geliyor böyle hanı bi yeriniz çıtlar ya çıt diye öyle bebis hareket edince oluyor anlamadim az önce yine geldi sizde de oluyor mu korkmaya başladım yardımcı olur musunuz 😑🤔🙄
Chan Mrc58 Yok yalnız değilsiniz. Ben hakkında bilimsel bir açıklamada bulamadım ama kesinlikle çıt çıt diye ses geliyor 😅
2405 Mrc58 evet ses geliyor 😂 37+4 üm bende duyuyorum ama anlam veremiyorum bazen diyorum yanlış mı duydum ☺️🤦♀️☺️
Sonkayalar Mrc58 ayyy yalnız degılmısım ne esıme ne anneme dıyemıyorum ama ses gelıyor karnımdan arada ıkızız ız sankı kemıklerı bırbırıne carpıyor gıbı ıcımde kayıyor gıbı boyle degısık sesler 🐣🐣🤣
Mrc58 Aynen valla kızlar bana ıyce hamilelik pisikolojisi seni bozdu diyolar zaten onuda dersem bu sefer delirdigimi düşünecekler 😂😂😂😂
snms Mrc58 bende duyuyorum arastırıp YouTube da bir doktorun videosunu izlemistim eklemlerinden geldigini söylüyor doktor bey doğruluk payı nedir bilemem 😂
Eda0509 Mrc58 ihihi 😂😂😂 doğuma az kaldı ya seviniyor bebik. Ellerini şıklatıyordur 😄😄 yaşayanlar varmış burda