Melisssa3 Kızlar açlık-tokluk ölçümü yapıyorum sabah 8’de uyanıyorum kahvaltıyıda 10.00-10.30 gibi yapıyorum ilk uyandığımda mı açlık ölçmeliyim yoksa kahvaltı etmeden hemen önce mi