aslyyla24 Arkadaşlar kese 6+4 ama kalp atışını duyamadık normal dedi doktor cumaya gel duyarız dedi sizler ne kadarlıkken duydunuz
esragny aslyyla24 ben 3. Gebeliğim canım ikisinde erkenden duymuştum ama bunda geç duydum 7 +4 du duyduğumda normaldir haftaya duyarsın sende
hollyymollyy aslyyla24 doktorum 7de çağırdı beni de kalp atışı için, tam 6da da embriyoyu görmek için çağırdı. Siz gördünüz mü embriyoyu, şuan önemli olan o bence 🙏🏻