Busbus55 İnan hep hissettiğin zamanlar gelecek canın yandığı zaman diyeceksin ki artık uyur musun lütfen ama o uyumayacak O yüzden bugünlerin tadı farklı o günlerin tadı farklı dediğim gibi 30 haftadayım ve 27 28′den beri vuruşları canımı acıtıyor gece uyandırıyor bazen o kadar hareketli olabiliyor ki deprem oldu zannedip onun beni sallamasından uyanıyorum her şey zamanında güzel sağlıklı sıhhatli olsunlar kucağımıza hayırla alalım İnan hissetmenin de zorlukları var hissetmemenin de zorlukları var Her dakikası gerçekten çok kıymetli kaç haftalık olursan ol her hafta farklı her hafta daha özel birbirinden özel O yüzden keyfini çıkart ben 30 haftadayım hala ayda bir gidiyorum ayda bir gitmek en iyisi ne kadar sık çağırıyorsa ortada bir sorun var demektir içini ferah tut ♥️🤲