Fyzytt merhaba, öncelikle hiç yalnız değilsin, ben seninle nerdeyse birebir aynı durumu yaşadım. 29 Ocak 2025te sezaryan yollu ile ilk doğumumu yaptım ve birkaç gün sonra akciğerimden pıhtı attım. Benim de nerdeyse hiç sütüm gelmedi günde en fazla 20ml çıkarabildim ve bu çok çok normal. Bebeğim benim sütümden en fazla birazcık içebildi geri kalanı sadece formül. Bizim hikayemiz diğer annelerden biraz farklı, hiç küçümsenecek bir durum yaşamadık. Şu an bebeğim çok sağlıklı Allah’ıma binlerce şükür, formül de olsa gayet güzel ve sağlıklı büyüyorlar hiç merak etme🤍