nzehra pekmezin içine limon sıkıp için emzirirken covid olmuştum ilaç icemiyodum eşim bunu yaptı şıp diye kesti öksürüğü. Ondan sonra her oksurene bunu tavsiye ederim. Hatta geçenlerde annem de tutuldu öksürüğe onunki bir de faranjit bir tuttu mu aylardır sürer , ona da söyledim uygulamış hemen kesti dedi.