cutebabymomm gulsah1234556 o doktoru bilmiyorum ama bu hastaneye Corona iken gitmiştim rezil bir hastaneydi calisanlari da gittiğim doktor da. Küfür ederken duymuştum doktoru. Hemşiresi yuzume bir oksijen maskesi takışı var çat diye lastigini yüzüme bırakmıştı bunlar iki üç yıl önce yaşandı tabi o hastane bende kötü bir anı olarak kaldı maalesef
bebek135 gulsah1234556 Salih hoca çok iyi ama tatvan can hastanesini asla tavsiye etmem tatvan devlet hastanesi emin olun daha temiz eğer ki doktor arayışındaysanız TUĞÇE OKKUŞÇU var tatvan devlet hastanesinde muhteşem bir doktor çok ilgili tavsiye ederim salih beye sadece bir kere gideceğim oda sırf ayrıntılı 4d ultrason ve cinsiyet için onun haricinde tatvan devlet hastanesinden ve Tuğçe hanımdan vazgeçmem paranıza yazık inanın
Ulkumom gulsah1234556 genelde iyi diye duyduğum bir doktor maşallah hoca da iyi diyorlar ama hastaneden kimse memnun değil. Her doktor hakkında kötü şeyler söyleyenler oluyor. Arkadaşım 1 ayn önce maşallah hoca da doğun yaptı iyi geçti dedi. Ben Bitlis devlete gidiyorum ama doğumumu İstanbul’da yapacağım için hiç özele gitmedim. Gitseydim eğer ikisine de gider öyle karar verirdim. Maşallah hocayı çok anlatıyor ilgili demişlerdi.
Bussraayy gulsah1234556 5 yıl önce kızımı doğurdum , çok memnundum doktordan ama hastane pek temiz değildi , hemşireler salmış gibiydi
gulsah1234556 cutebabymomm ben de gidiyorum fiyatlar çok yüksek hiç özel hastane gibi de değil. Civarda da başka imkan yok. Salih bey için de çok ilgili demişlerdi. Bence çok da ilgili değil.
gulsah1234556 bebek135 Muş’tan gidip geliyoruz doğumda da eşim olacak sadece. Yanımda kalacak kimse olmadıgı için özeli tercih ediyorum ama hiç doktora ısınamıyorum. Geçiştiriyor ve asla eski muayeneleri hatırlamıyor.
gulsah1234556 Ulkumom hiç denemedim Maşallah hocayı iyi diyen de var kötü diyen de gerçekten. Birileri yorumlarsa inşallah ben de karar vereyim😁
Ulkumom gulsah1234556 ben maşallah hoca hakkında sadece bi arkadaşımın kötü dediğini duydum prametüre doğum yaptı doktoru suçluyor. Onun dışında herkes çok memnun.
gulsah1234556 Bussraayy çok hastası var gerçekten unutuyor eski görüşmede konuşulanı. Bir de bebeğin bacak ve kol boyu 2 haftaya yakın geriden geliyor. O konuda da pek bilgi vermedi. Tedirgin oldum bu sebeple.
ingilizceci Çok hastası var muayenesi kısa sürüyor. Doğumda nasıldır bilemem. Hastane kötü ama hiç özel gibi değil pislik içinde. Hemşireleri berbat. Deneyimli çalışanı yok sanki. Kan almak için kolumu mosmor ettiler 15 gün geçti üstünden hâlâ mosmor
gulsah1234556 ingilizceci evet hemşireler çok tecrübesiz. Bir de o fiyatlara asla hizmet karşılığı yok. Doğumu ben de bilemiyorum.☹️
gulsah1234556 gamzeduha1 sezeryan 84.000 normal 70.000 dediler. Odalar bireysel dedi. 1 gece kalıyormuşuz fazla kalma olursa fiyat değişiyor diye açıkladılar.