Deletedmom_72 oglum dogduktan bir hafta sonra cikmaya başladı bacağında basta kahverengi leke gibiydi sonra kizarmaya başladı hafif kabartili kirmizi sekildeydi dooktora getirdim ama 2 yasina kadar solup geçiyormus cogunda bekleyelim dedi gercektende 2 yaşında tamamen yok oldu suan hic yok kendiliğinden küçüldü soldu gittii. Baslarda kucuktu bir yasina kada kızarıp büyüdü büyüdükçe gecmiceni dusundum ama 1 yaşından sonra leke solmaya ve gecmeye başladı iz filanda kalmadi şimdi 3 yasinda hic yok