Maviboncuk13 Haftadayız. Şimdiye kadar hep ayda bir görüştük. Görüşme biterken hep bir sonraki randevumuzu veriyor. Memnunuz şu an. İlgilenmesi, açıklamaları da gayet iyi
burcuerms Merhaba 🌸 bende Fatma hocaya gidiyorum , daha önce şikayetlerim içinde ona başvurmuştum her zaman yaklaşımı çok tatlı ve ultrason bilgisi gerçekten iyi olan bir hocamız.
kaannannesi burcuerms Bende 12 haftalıkken oldum. Riskliyiz gebelikten dolayı hem CBÜ’de hemde Kirazoğlunda takipliyim. Bakalım genelde Fatma hocayıda özelde çok duyuyorum. Ona da müsait zamanda randevuyu alacağım
kaannannesi gozde2312 12 haftalığım ben ilk doğumumu tesadüfen Tibet beyde Sezeryan yaptım. Gayet memnun kadım
aymelek_ 1damla_ ben de tibet beye gidiyorum fakat hem sıra bulmak çok zor hem de normal doğumda tibet bey olmuyormuş ebeler doğurtuyomuş bu konuda bilginiz var mı?