Kızlar merhaba ben dünden beri sanki bir kuyunun içindeyim başım aşırı dönüyo ayağa kalkamıyorum zaten kaç defda kustum hastaneye gittim orda bayıldım tansiyon önce düşük sonra yüksek ölçüldü serum fln derken kendime geldim biraz ama gene aynıyım başına gelen var mı ya son haftalarda bu şekilde