piolin aslında psikolojik bir durum olduğunu düşünüyorum ben hamilelikte çok rahatsız olmuştum yatağa ters yatıp başlığa ayaklarımı 90 derece açıyla koyuyordum uyuşuyordu öyle uyuyordum. Forumda ya da başka bir yerde okudum sendromun geldiğini hissettiğinde bi arkadaş ‘hoş geldin huzursuz bacak sendromu’ diyormuş son zamanlarda onu denemiştim ve başka bir şeye odaklanmaya çalışıyordum dizi,mobil oyun gibi. Bir de soğuk zemine ayağımı koyuyordum ya da soğuk suyla yıkıyordum bunları deneyebilirsin magnezyum işe yarıyor mu bilmiyorum ama bunları deneyebilirsin çok saçma sapan iğrenç bir durum umarım bi an önce geçer 💗