DuduNur Mrb hamisler ve hamiş adayları benim alt tarafında çok değişik bi ağrı var batıyo böyle sonra zaman zaman kasiklarima da ağrı batıyo dünden bu yana acaba nedendir başına gelen varmi
Ozozrr DuduNur çok ayakta kaldıysanız baskı yapabilir. Dinlenince geçiyosa normal bir ağrıdır. Bende de yorulduğumda oluyo 36 haftalığım
Ssunal DuduNur bana da oyle oldu iki gecr once bende 36 haftaligim . Doktora ddun sordum normal olabilir bi siralarda dedi . Adet sancisi gibiydi
DuduNur Ozozrr yok dinlenince de gecmiyo meselâ yatağa yatınca saga sola dönerken de çok acıyo batıyo
glsmdncr Benimde cok oluyo bazen yuruyemiyorum bile 35+6 yiz. Karnimda sertlesme yumusama , kasilmalar filan oluyo Doktorum gunde 6 7 defa olabilecegini soyledi.