Askkokuluyavrum aslında evet. Down sendromu genetik bir hatadır ve şans eseri plur yani ailede var diye risk grubunda olmazsınız. Yaz 30 üzerine çıktığı anda bu ikili test oranında direk riskli gruba düşer genelde. Ama inanıyorsanız ben hep şöyle düşünürüm Rabbim yazdıysa risk milyonda bir olsa bile o bir ben olırım risk ikide bir olsa bile rabbim yazmadıysa ben diğer bir olurum. Hiiç aklınızı bulandırmayın ama sonuçlarınıza göre riskli grupta değilsiniz 😊 sağlıkla gelsin minik 😊