tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii erginer valla bende leke gbi kanama oldu acile giitiim 36 haftaliktim doguma almasinlarmi beni hazirliksiz yakalandim
Elovee Kanama değilde lekelenme gibi olmuştu benim ağır idrar yolu enfeksiyonu gecirmistim ondandı. Ama bence bir acile gidin kanama iyi değildir hic beklemeyin. Daha bebeginuz küçük doğumunuz geldiysede uzatirlar biraz daha süreci en azından