gmzlpsln İlk sezeryanımda kistlerimi almıslardı cok zorlanmıstım cok korkarak girdim ama sandığımdan kolay geçti sonrası.rabbim isteyen herkese nasip etsin.herkese Allahtan şans şifa kolaylık diliyorum.
baharbahce27 gmzlpsln geçmiş olsun Allah bağışlasın inşallah Sezaryan sonrası ağrıları hafifletmek ve daha kolay toparlanmak için tecrübeleri yazar mısınız lütfen
Elovee Ne kisti vardı acaba neden zorluk çektiniz. Benimde karnımda kitle varda ne olduğu belli değil. Doktorum onu alacağını söyledi. Nasil bir operasyon gecirdiniz biraz anlatir misiniz bende cok korkuyorum😔
gmzlpsln Elovee Çikolata kıstı vardı o da bebekle beraber büyümüş ve yumurtalıma yapışıkmış kazıdığını söylemişti doktor
gmzlpsln baharbahce27 ya inanın ben de ekstra hiçbir şey yapmadım ve bilmiyorum ilk gün ağrılarım daha azdı şu an gerçekten ağrım çok arttı ne yapacağımı inanın ben de bilmiyorum yeni bir post açıp sormayı düşünüyordum