dil_n kac haftalikti sizin ,benim de 7+5 ama cuma günü kese bi hafta geri dedi doktor, kalp atışı zaten yoktu .ve perşembeden beri hem kanama hem sancı var.Bugun artık parçalı kanama başladı. Kürtaj olmak istemiyorum kendisi düşsün istiyorum.Yani şuan 6+6 şeklinde kese kürtaja gerek kalmadan kendisi düşer mi acaba