minnakbayan babymom2026 bende bugün itibari ile 26+0 oldum aramızda iki gün var sizinle sezaryenmi normal doğum mu sizin 😊
deryakurtulus -hul-ya Maşallah sağlıklı olsunlar sağlıkla doğsunlar inşallah doktor bir şey dedi mi? Bize normal dedi aslında ama persentili düşük biraz.
Feyhan Birşey soracağım dün organ taramasına girdim ben bebek gayet sağlıklı herşeyi güzel çıktı ama kalbinde bi nokta kadar parlaklık görüldü çok önemli birşey değil dedi doktor kardiyologa yönlendirdi böyle başına gelen varmı bebeği sağlıklı doğan🤲🏻🙏🏻
ikincibahar_08 Feyhan benim kızımda detaylıda ve 32. Haftaya kadar gözüktü sonra kendiliğinden kayboldu kızım 6 yaşında tek başına bir şey anlam ifade etmiyor
Rose_07 Feyhan Bizede ona yakın birşey söylediler ama iki hafta sonra tekrar bakalım biraz büyüsün dediler. Sonra kaybolmuştu. Korkmayın doktor çoğu bebekte doğmadan çoğunda da doğduktan bir iki ay içinde kapanıyor demişti
mommycharlotte Feyhan aynısı benim başıma da geldi ikinci bir perinatolog ile kardiyolog da gördü onlar bir sorun görmediler. hekimin cihazı ayarlamasıyla bile ilgili değişiklik olabiliyormuş öyle bir minik yanılma bile olabilir dendi. ki doğru görüldüyse bile genelde sorun teşkil etmez hatta kendi kendine yok olur gidebilirmiş doğuma kadar. içinizi ferah tutun🤍
Feyhan ikincibahar_08 Böyle duyunca içim bir nebze rahatlıyor inşallah benim kızımdakide kaybolur🙏🏻🤲🏻 doktorda kaybolabileceğini söyledi
mom_51 Devletin kilo ölçümüne mi bakmamız gerek yoksa özelin mi? İkisinin arasında gerçekten fark var
bluemom24 mom_51 devlet fazla ölçüyor baya arkadaşımın doğuracağı gün 3300 ölçmüşler bebeği ertesi gün 2700 doğd