34 haftalıgım 2-3 adet cıkmıs 1 tanesi acıyor ne ara çıktı bilmiyorum bile bu durum normal dogurmama engelmidir son haftama kadar sağlıklı beslenip kücültmeye calısıcam herşey normal ilerliyor şuanda dogum için yardımcı olabilir misiniz kızlar inanın merak ediyorum birde bende gebelikte çıktı yoktu asla geçermi dogumfan sonra