hasretalev Kızlar 34+5 haftalığım bebeğin kilosunun 2330 gram olduğunu söyledi doktor sizce nasıl bana az geldi zayıf bir bebek mi olucak 😢
busrasya2334 hasretalev 34+0 2426 gr imiş kızım 3280 doğdu az değil ileride bile aslında kızım 2 hafta önde görünüyordu çünkü bizim o haftadan sonra kilo alımı yavaşlamıştı ona rağmen çok şükür 3280 ile doğdu sizinde böyle giderse kilosu iyi doğar bence
purplemomm hasretalev benim kızım 2800 gr doğdu 40 haftasında küveze de alınmadı ödemler gidince 2500 oldu bence sizinki gayet iyi
hasretalev busrasya2334 ya şu sebepten dolayı endişeleniyorum ben şu an hiç Bir şey yiyemiyorum istisnasız her gün kusuyorum diyorum ki bu halde nasıl kilo alıcak 🥺
busrasya2334 busrasya2334 yok endişelenmeyin ona kilo yapacak şeyleri kussanız da yemeye çalışın ben de sürekli kusuyordum
Seyma190623 hasretalev endişe etmeyin kilosu cidden tam idealinde ki 35-36-37 kilo alımının fazla olduğu zamanlar. Önemli olan 1-2 haftada alması gereken gramı alıp almaması 🥰
bersah34 hasretalev bende bugün 36 haftalık oldum 2515 gram dedi banada az geldi normalde bebeğim hep 10 gün ileride gidiyordu bu haftalarla birlikte iştahım kapandı kusma başladı takviye falan bırakmıstım 1 aydır şimdi tekrar başladım bakalım umarım toparlar :((
hasretalev bersah34 ben bir haftadır böyleyim gerçekten çok zorlanıyorum artık siz de hep kusuyor musunuz
bersah34 hasretalev hep kusmuyorum ama sürekli bi bulantı var bişey yemeye yada yememeye korkuyorum çok kötü olduğum zamanlarda da kusuyorum artık
bluemom24 hasretalev dün 34+5te 2065ti bebeğim , doktoruma göre 33+5 bizede zayıf dedi ama korkulacak bir şey yok dedi