dilaradoyan Kahyaasena benimde iki gebeliğimde belirtim olmamıştı. Her gebelik çok farklı olmayabilir belirti
cyj Kahyaasena 19. haftaya geldim hala belirtim yok 😁 kızım olucak. Karnım çıkmamış olsa hamile olsuğuma inanmıcam😁
Kahyaasena dilaradoyan iki gebeliğim de de mide bulantısı ndan ölüyor dum resmen bundada tık yok ( ikiside kız di)
Deletedmom_72 Kahyaasena evet benim 2 oğlum var hiç belirtim yoktu sadece iştahım açıldı ama zaten yemek yemeyi seviyordum fark etmemiştim
reyhanekici Kahyaasena 19.haftada kız bebiş annesi var bak hurafe onlar bence 😂 sağlıkla gelsinler inşallah ❤️