nergisvm happy44 gerçekten öyle ilk gebeligim benimde 10 haftalik kalbi durdu ondada kanamam vardi ama progestan felan fayda bile etmedi meger pihtilasma varmış simdi daha tedbirli ve bilincli ilerliyorum insallah olabildigince yatiyorum
happy44 nergisvm allah kavuştursun ben iki gebelik kaybı yaşadım doktorlar araştırmaya gerek görmedi şimdi gebelik şüphem var inşallah olumsuz gitmez bir daha .. korkuyorum
derya1108 nergisvm İnşallah kanamanız olmaz 🤲. Progestanı fitil şeklinde mi kullanıyorsunuz. Fitil iki çeşit varmış sanırım.
nergisvm derya1108 aynen fitil olarak kullanıyorum sanırım gebelikte düşük riski oldugunda fitil olarak kullanilmasi gerekiyomus emilim için
derya1108 İnsan duşa girmeye korkuyor. Lekelenme artarsa kanama olursa diye süreç çok stresli gerçekten
esrayde derya1108 hiç belli olmuyor bazen daha geç görünüyor karından inşalllah hep beraber duyarız kalp atışlarını ❤️
nergisvm happy44 bana doktorum kurtaj olduğumda cenini arastirmaya gonderebiliriz demisti biz istememistik ama daha sonrasında dna analizi ve pıhtılaşma testini isterseniz yaptirabiliriz demisti eger para vermek istemezseniz kayseri fakültede genetik bölümünde ücretsiz yapiyolar demislerdi. Orda yaptirdik bizde. Ama yapmalari icin düşük hikayenizin olmasi gerekiyor. Eger ki sizde pıhtılaşma çıkarsa ailenizden anneniz babaniz kardeslerinizde sizin testinizi gösterip test yaptirabiliyolarmis yasadiginiz egitim arastirma hastanesinde böyle bir hizmet varmi ogrenebilirsiniz isterseniz. Sonuclar 2 ayda çıkıyor. Birde bana tekrar gebelik olursa cenini getirebilirsiniz inceletmeye demislerdi. Insallah boyle biseyi tekrar yaşamam ama bilginiz olsun sizinde
happy44 nergisvm çok teşekkür ederim bilgiler için benden alınan cenini göndermişlerdi doktor sorun yok demişti ikincisinde zaten boş gebelikti bu durum genelde sperm kalitesizliğinden olur eşiniz test versin dedi ama araştırma gereği görmediler 4 doktora gittim. Elim de teste gitmiyor maalesef o teste gitse sokuca göre ben kendi testlerimi verirdim işim rahat etsşn diye hala regl olmadım 3 gün geçti ne regl belirtisi var ne gebelik
glnrrr @“psymom2” Hayır hiç bi belirtim olmadı kanama ağrı vs hiç birini yaşamadım 8. Haftamda kontrole gittim gayet iyi dedi doktor 8+2 de kalbi durmuş, 12.haftanin içinde öğrendik muayenede
laytek06 derya1108 evet tamda tahmin ettiğimiz gibi için rahat edecekse kullan ama korkma bunlar geçici şeyler stresten uzak dur 🙏🏼