gonnabeamom Largopen 1 g kullanan oldu mu? Dişim apseli. Bugün doktor neşter gibi bir şey ile delik açarak patlattı ve biraz akıttı. Biraz inmeye döndü ama gece yine şişti. Bu antibiyotikli kullananlar kaç gün kullandı? Kutuyu tamamen bitirmek güvenli mi?
5667 gonnabeamom çok geçmiş olsun ben agumentin kullanmıştım şuanda çok dişim ağrıyor azı ve onun üzerindeki doktora nereye gidiyorsunuz İstanbul mu
5667 gonnabeamom evet bu sefer azı ve onun üstündeki 26. Haftadayim hoc bir hastane risk almıyor abze yok gibi ama genede antibiyotik yazdı aguemntin diş ağrısı gerçekten çok zor
gonnabeamom zuhalyb 30. Haftadayım çekim için şuan imkansız çünkü çok apseli. Yanağım bile şiş. Antibiyotik mecbur kullanıyorum ama işe yarar mı bilmiyorum tek isteğim şuan şu dişimin sökülüp alınması
zuhalyb gonnabeamom largopen gebelikte en güvenli antibiyotiklerden birisi zaten şu şartlarda abseli dişe müdahale edemezler ama siz kutuyu bitirin muhakkak zaten 10 adet olmalı içinde, başka türlü ilerleyen haftalarda tekrar eder ağrı yaparsa daha büyük sıkıntı.