Henüz ilk gebeliğim ve an itibariyle 19.haftadayız 🥹 Biraz kilolu olduğum için mi bilmiyorum ama sanırım henüz bebişin hareketini hissedemedim bir gece 2 3 gün önce uzanırken sanki birden alt karnımda adını belirleyemediğim bir hareket oldu gaz mı hafif ağrı mı yoksa bebek mi bilemedim. Bebeğimin hareket ettiğini nasıl anlayabilirim tam tarif edebilir misiniz tecrübeli annelerim 😁❤️